| Vraag: Ik ben op zoek naar mijn familie die in Amby/Maastricht hebben gewoond | ||||||
| Toelichting: De eerste die ik tegen gekomen ben is J(e)an Franciscus Kuilenberg geboren 07 03 1839 te Groningen. Gehuwd met Barbara Catharina Ki(r)ch(e)ler, zij krijgen 5 kinderen. Naar één kind gaat mijn speciale aandacht nl zij duikt op in Frankrijk en heeft dan 4 kinderen. Haar naam is Dorothea Marie Franciose Kuilenberg. Hoe is zij daar gekomen en met wie is zij getrouwd of heeft samen gewoond.Zij is geboren op 31 12 1880 te Maastricht. Alvast dank voor uw inspanning. Huub Kuilenberg Groenkampen 45 9407 RK Assen Email huub.kuilenberg@home.nl | ||||||
| Vraag is aangemaakt op: 12 Oktober 2010 | ||||||
| |
Een reactie van: norah | 7 April 2012 |
||||
| Meindert Boogaerdt was op 8 juni 1905 met Maria Sophia Oosterhoff getrouwd te Rotterdam. Ze scheidden 11 juli 1929, men woonde indertijd in Caudéran bij Bordeaux. Meindert was rond 1880 in Krimpen aan de Lek geboren en had van 1904-1912 een kleine literaire uitgeverij in R'dam. In 1912 vertrekt hij richting Bordeaux en begint daar eerst een poppenfabriek, naderhand een hondenkennel. Hij sterft eind mei 1942 in Frankrijk. Uw familielid Dorothée had naar ik aanneem een relatie met hem, weet echter niet waarom hij haar kinderen niet erkende. Bohémien waarschijnlijk? U kunt dit nagaan bij de digitale stamboom Rotterdam, Meindert zelf had ook kinderen. | ||||||
| |
Een reactie van: C. Damoiseaux | 6 April 2011 |
||||
| Hallo, kunt u wat specifieker zijn wie of wat u zoekt in Amby? Ik ben zelf geboren in Amby evenals het gros van mijn voorouders waardoor ik wel een aardig beeld van de families daar heb. Groeten Chrit | ||||||
| |
Een reactie van: paul janssen | 1 November 2010 |
||||
| Geboorte-aangifte Maastricht 10-03-1874 Geborene Josephine Marie Hubertine Kuilenberg Vader van het kind Jan Franciscus Kuilenberg Moeder van het kind Catharina Barbara Kicheler Geboorte-aangifte Maastricht 01-10-1875 Geborene Léonie Marie Hubertine Kuilenberg Vader van het kind Johan Franciscus Kuilenberg Moeder van het kind Barbara Catharina Kicheler Overlijdensaangifte Maastricht 11-02-1876 Overledene Leonie Marie Hubertine Kuilenberg Vader van de overledene Jan Franciscus Kuilenberg Moeder van de overledene Catharina Barbara Kicheler Geboorte-aangifte Maastricht 30-12-1876 Geborene Emile Jean François Kuilenberg Vader van het kind Jan Franciscus Kuilenberg Moeder van het kind Catharina Barbara Kicheler Geboorte-aangifte Amby 30-09-1878 Geborene Alphons Leonard Marie Kuilenberg Vader van het kind Jan Franciscus Kuilenberg Moeder van het kind Catharina Barbara Kicheler Geboorte-aangifte Maastricht 31-12-1880 Geborene Dorothea Marie Françoise Kuilenberg Vader van het kind Jan Franciscus Kuilenberg Moeder van het kind Catharina Barbara Kicheler Geboorte-aangifte Maastricht 15-01-1885 Geborene François Ignace Marie Kuilenberg Vader van het kind Jan Franciscus Kuilenberg Moeder van het kind Catharina Barbara Kicheler | ||||||